מאמרים ותגובות

כל מה שרציתם לדעת על המותג הגלובלי

החיים על פי אגפא

תאריך פרסום: 08-10-2009
מחבר: יניר אלתר
 כמה שווה למותג לחדור לכותר אומנותי? 
הרבה יותר ממה שניתן להעריך מראש .
הפופולאריות של הכותר היא הרי מהות השווי ואת זה ניתן לגלות רק לאחר מעשה.
מאחר והסרט המדובר זכה לפופולאריות אדירה הרבה לפני שידענו להגיד  "תוכן שיווקי" מתוך שינה , הוגן להניח שלא היו פה אלמנטים פרסומיים. 
עם זאת, זוהי דוגמא מצוינת לצאת ולבדוק האם שווה למותג לחדור לסדר היום בכל מחיר ובכל מדיה. 
האם סוג כזה של פרסום, מעבור לתוצאה המיידית ( מודעות ואהדה , במקרה והסרט מצליח ) הוא נכון. האם הוא משתל לשני הצדדים? 
החדירה של עולם המותגים רווי המזומנים אל תוך עולם האומנות ההדלפון לעיתים קרובות וניצול ההון על מנת לכופף את היצירה הוא מהלך שעשוי לתרום למותג בטווח הקצר אבל לפגוע בקהילת הצרכנים בטווח ארוך. לכאורה נראה מדובר בו במצב של רווח לכל הצדדים אולם אם נעמיק בנושא נגלה שמדובר במדרון חלקלק ביותר 
 
השאלה היא כמובן מי אמור לכתוב את הקוד האתי הזה ותפקידו של מי לאכוף זאת